Waar staat de Belgo Snack Group voor?

De kracht van het individu koppelen aan de sterkte van een groep! De BS-Group groepeert verschillende grossiers die zich uitsluitend/vooral focussen op de frituur-, snack- en broodjessector.

Door de producten in groepsverband aan te kopen realiseert de BS Group betere aankoopvoorwaarden. Hierdoor krijgt elk van de individuele leden extra slagkracht op het vlak van prijszetting, marketing, promotiebeleid en leveringsvoorwaarden.

Met de BS Group biedt Givana u een breed assortiment aan de juiste prijs.

Voor U, als klant van Givana, resulteert de samenwerking via BS Group er concreet in dat Givana U steeds een marktgerichte prijs / kwaliteitsverhouding aanbiedt, dit in combinatie met een maandelijks uitgekiend, sterk programma aan promoties en kortingen.

BS Group : voeling met voeding, service voor klanten!

Was "gezamenlijk aankopen om uiterst marktgerichte condities te verwerven" het hoofddoel dat verschillende, sterke regionale grossiers zich groepeerden in een nog sterkere organisatie - de BS Group - dan staat BS Group op heden echter voor meer dan alleen maar het prijsplaatje.

Kwaliteit

Een tweede, belangrijk resultaat van de samenwerking binnen de BS Group rust, is dat door deze samenwerking er meer ruimte komt om elk van de leveranciers door te lichten en te screenen in zowel productie, respect voor hygiëne en ook naar het aanleveren van een continue kwaliteit. Hierdoor levert de BS Group op haar niveau, haar bijdrage tot de steeds strengere normen die de Belgische wetgever de horeca sector oplegt qua hygiëne en HACCP.

Marktgerichte producten

De derde peiler waar de BS Group volop voor gaat, is het continu zoeken naar en het ontwikkelen van (nieuwe) kwaliteitsartikelen. Dit zowel in overleg met leveranciers als onder de eigen labels : Belgo-snacks & BS Hoewel deze doelstelling relatief jong is binnen de BS Group, resulteerde dit reeds in een schitterend product : de Belgo-Kinder-Box, een kinderbox gekozen voor en door kinderen. Een schot in de roos !

Samen sterk : ook samen met onze klant ...

De BS-Group vertaalt de samenwerking tussen verschillende grossiers zich in een schaalvoordeel, dan is het voor de goep BS Group cruciaal om steeds voeling met haar klanten te houden. Niet alleen voelt de klant best aan waar zich een opportuniteit kan voordoen in de snel wijzigende smaak en/of aankoopgedrag van de eindconsument, de BS Group klant voelt beter dan wie aan welke producten succesvol kunnen zijn of welke ontwikkelen het verschil kunnen maken op de markt. Om zijn klanten te bedanken voor hun klantentrouw organiseert de BS Group ook elk jaar dan een heus evenement voor haar klanten. Ongedwongen en vriendschappelijk ontvangt de BS Group zijn partners, de klanten op het jaarlijkse 3BS evenement : Beurs, Buffet, Bal & Soul. Op dit unieke evenement biedt Belgo Snack zijn zakenpartners, uitbaters van frituren, snackbars en broodjeszaken, de mogelijkheid om hun vakkennis bij te scholen en om de trends op de voet op te volgen.

Meer informatie

www.belgosnacks.be

Om uw surfervaring te verbeteren maakt Givana gebruik van cookies. Meer informatie   OK